donderdag 16 oktober 2014

Day 3: rustdag 1

Vandaag een rustdag!
We werden om 8 uur (uitslapen!) gewekt voor een ECG, hierna mochten we gaan ontbijten.
Op de rustdagen mag je zelf kiezen wat je wilt eten en hoeveel, je mag bij het ontbijt 2 hartig beleg kiezen en verder heb je onbeperkt brood en zoet beleg (vruchtenhagel, allemaal soorten jam, honing). Ook krijg je bij het ontbijt een glas jus d'orange en is er thee. Bij de lunch is het hetzelfde verhaal, dan mag je 3 hartig beleg kiezen en krijg je een kop melk erbij. 
Het avondeten was ditmaal een gehaktbal met aardappels en sperzieboontjes, voor de verandering was het bijna een normale portie en het smaakte ook behoorlijk goed voor een opgewarmde maaltijd!

Bijna iedereen hier gebruikt de rustdagen als studiedagen, bed 1 is bezig met zijn scriptie, bed 2 heeft over 2 weken tentamens, etc. Ikzelf ben bezig met de toetsen die ik moet maken voor ik in november op de Spoedeisende hulp begin, en ik ben van plan om nog aan mijn cursus zweeds te werken.

Voor de rest heb ik niet zoveel te melden, ik heb de dag vooral doorgebracht met spelletjes spelen op de computer, een beetje slapen, douchen, eten en studeren.
Dat wordt een blauwe plek...

Ze hebben net 2 keer geprobeerd om een infuus te prikken zonder succes, dus nu gaan ze het morgenochtend nog een keer proberen. Duim voor me!

Morgen krijg ik het reeds bestaande middel op de nuchtere maag, hiervan is bekend dat ongeveer 25% ervan gaat braken dus ik ben benieuwd. 
To be continued! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten