zondag 19 oktober 2014

Day 6: proefpersoon dag 3

Ik zou willen dat ik jullie weer kon vermaken met een spannend verhaal over spacen, maar de realiteit is dat ik wéér ongeveer 2 uur knock out heb gelegen. De laatste 2 keer had ik het medicijn zonder maaltijd, ik ben benieuwd of het de laatste prikdag anders zal zijn, dan krijg ik namelijk weer dat vieze ontbijt. 
Ik was nu in het begin maar een klein beetje duizelig, op een gegeven moment werd ik vooral slaperig en heb ik bijna 2 uur liggen slapen, waarbij je in het begin vaak wakker wordt gemaakt om even bloed af te nemen, dat is echt niet fijn als je net lekker slaapt. 
De rest van de dag heb ik mij niet zo lekker gevoeld, dat is nu voor het eerst. Ik heb net nog even 2 uur op bed gelegen en diner gehad, maar het wordt nog niet heel veel beter, ik heb hoofdpijn en voel mij algeheel niet zo top. Waarschijnlijk is het de combinatie van (te) weinig slaap, slecht eten en 3 dagen GHB...

 
Gisterenavond was het gelukkig wel gelukt met het infuus inbrengen, echter prikte ze eerst een keer mis waardoor ik weer een blauwe plek rijker ben. 


Waar wij tot nu toe de hele vleugel voor onszelf hadden, is er nu een groep van 12 mannen gearriveerd, die meteen begonnen met sjoelen in de kamer naast ons. Het is grappig om te merken hoe je gelijk 'tegen' de nieuwe groep bent met de slaapzaal. Er werden al opmerkingen gemaakt over 'over ze heen urineren om ons territorium af te bakenen' etc.

Inmiddels begin ik het wel zat te raken hier en dan vooral het eten. Thuis ontbijt ik altijd met een smoothie van fruit, water en havermout, hier is het vetrijk ontbijt of brood met veel zoetigheid, toch iets heel anders. De avond maaltijden zijn ook niet echt geweldig, het is mij vanavond gelukt om een foto te maken; hachee met aardappels en doperwten. Zoals je ziet nogal een grote portie, en ik weet niet hoe jullie erover denken maar echt 'lekker eruitziend' zou ik dit niet noemen.

Verder vermaak ik mij met een nieuwe boekenserie waar ik nu al verslaafd aan ben, die van 'Shatter me'. Als je nog een leuke nieuwe serie zoekt moet je dit echt proberen! 
Vanavond staat nog een potje Risk en een DVD op het programma, morgen weer even bijkomen.

To be continued.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten