vrijdag 31 oktober 2014

Day 8: de laatste prikdag

Vandaag de laatste prikdag! 

Ik had helemaal een tactiek bedacht om mijn vetrijke ontbijt binnen de tijd (20 minuten) weg te krijgen, echter hadden wij gisteravond een grote portie bami die nog lekker was ook, dus ik denk dat ik daar iets te veel van heb gegeten, ik kreeg het namelijk echt niet weg zonder er ècht misselijk van te worden en heb dus een deel laten staan. Daarna kreeg ik het reeds bestaande drankje, wat echt méga smerig is, ontzettend zout en ik heb het kokhalzend opgedronken. 

Ik werd een klein beetje duizelig en ben rond 10 uur weer gaan slapen, om half 12 werd ik wakker en was ik nog meer zo moe. Eigenlijk ben ik dus maar 1 dag wakker en een beetje spacend geweest, de andere 3 dagen heb ik de medicatieperiode geslapen, wel makkelijk maar een beetje saai.

De rest van de dag was rustig, iedereen was er wel een beetje klaar mee, we hebben nog even een spelletje gedaan en dat was het wel.

Ik ben erg blij om morgen weer naar huis te gaan! We hebben 's ochtends nog de nakeuring en dan hoop ik rond 11 uur weg te kunnen, nog even 3,5 uur reizen met de trein en dan weer mijn hondje te knuffelen. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om eens mee te lezen met zo'n onderzoek. Ik zei ergens in een vorig berichtje dat ik zeker nog een keer mee zou doen, ik zou echter niet meer meedoen als ik een vetrijk ontbijt kreeg, dat is gewoon too much voor mij. Gelukkig hebben de meeste onderzoeken dus niet dus wie weet :-). Let me know wat je ervan vond en of ik je mening heb kunnen bevestigen/bijstellen/veranderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten