zaterdag 18 oktober 2014

Day 5: rustdag nummer 2; een schets van mijn kamergenoten

Vandaag leek het mij wel leuk om wat vragen te beantwoorden die ik heb gekregen, en om een beeld te schetsen van mijn 5 kamergenoten. 

Bed 1: een jongen met blonde krullen van 23 jaar. Heeft zijn bachelor bedrijfskunde, doet nu nog een bachelor filosofie waarvoor hij zijn scriptie moet schrijven. Echt zo'n typische jongen waar alle meisjes verliefd op worden, behalve dat hij er nog wel erg jong uit ziet. Leuke humor, praat/schreeuwt in zijn slaap, is verslaafd aan Fifa (dat voetbalspel) en zijn maag is echt een zwart gat, omdat hij op bed 1 ligt mag hij altijd als eerste eten en hij is ook als laatste klaar, het is niet normaal hoeveel eten hij naar binnen werkt. Wordt inmiddels Ludwig genoemd hier, ook al heet hij zo niet (lijkt wel op zijn naam).

Bed 2: een knap meisje met blonde krullen (die 2 zouden een leuk stel zijn) van ik geloof ook 23 jaar. Is van vwo naar vmbo gegaan, toen MBO, doet nu HBO en wil hierna een half jaar een master gaan doen in Londen (even geen idee welke studie). Leuke meid, heb er gezellige gesprekken mee gehad. Wordt inmiddels Juliana genoemd.

Bed 3: een jongen van 23 jaar. Doet mbo3 ICT. Is een beetje het typische voorbeeld van een ICT student/nerd, kijkt de hele dag films, heeft soldaatjes mee die hij aan het verven is, draagt voornamelijk zwarte kleding. Wel een erg aardige gast. Maakt hilarische opmerkingen, bijvoorbeeld toen er bezoek kwam voor bed 2, wat duidelijk een vriendin van haar was, vroeg hij later of het gezellig was geweest met haar moeder. Heeft tevens voor de bijnamen van bed 1 en 6 gezorgd. Dit is voor hem de 3e keer dat hij meedoet aan een onderzoek. Wordt inmiddels Bart genoemd.

Bed 4: een vrouw van 34 jaar. Werkt 32 uur per week in een theehuisje, heeft 2 jaar verpleegkunde gedaan maar vond dit toch niks. Is iets meer afgezonderd, doet niet graag mee met spelletjes of film kijken, maar is wel aardig. Dit is de 3e of 4e keer dat zij meedoet aan een onderzoek. Wordt inmiddels Jude genoemd.

Bed 5: dat ben ik. Ik word inmiddels Tatjana genoemd.

Bed 6: een jongen van 26 jaar, komt ook uit Den Haag. Studeert journalistiek. Is inmiddels door bed 1 ook verslaafd aan Fifa. 'Helaas' lig ik naast hem, hij snurkt namelijk echt ónwijs hard. Wordt inmiddels George genoemd.

In principe zijn we dus bijna allemaal van dezelfde leeftijdsklasse, maar voor dit onderzoek werden er ook alleen proefpersonen in de leeftijd van 20 tot 40 jaar gevraagd. Het is mij 100% meegevallen, ik kan het met iedereen vinden en de meesten hebben erg leuke humor. 

Vanavond zal ik nog een verslagje plaatsen van deze dag, wij gaan vanmiddag onder begeleiding even Groningen in voor een wandeling, het is heel lekker om even naar buiten te mogen! En vanavond lasagne bij het avondeten, ik heb er nu al zin in. To be continued.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten