zaterdag 18 oktober 2014

Day 5: de rest van de dag



We hebben vandaag met zijn allen niet veel gedaan. Na het ontbijt zijn de meesten een paar uur bezig geweest voor de studie, echter heb je hier ongeveer om de 2 uur een eetmoment (ontbijt, ochtendsnack, lunch, middagsnack, avondeten, avondsnack) dus kun je geen uren achter elkaar doorwerken.





In de middag mochten we naar buiten! We zijn bijna een uur en een kwartier wezen wandelen met de hostess, zijn nog even wat winkels ingegaan (dit mag eigenlijk niet, want stel je voor dat je eten gaat kopen) en hebben door het bos gewandeld. 
Toen we terugkwamen hebben we nog tafeltennis gespeeld, een potje levensgroot schaken aanschouwd en na het diner stond Risk op het programma. 

Ik kreeg ook nog wat vragen, die zal ik hier beantwoorden:

1. Hoeveel krijg je ervoor?
- Iets meer dan 1400 euro voor 9 (8 hele) dagen. Dit is een vrij hoge vergoeding maar dat komt omdat wij 4 van de 8 dagen prikdagen hebben, het instituut ziet dit als intensief en daarom is het vastgesteld op 1400 euro.

2. Mag je zelf weten wat je aantrekt?
- Ja, sommigen lopen de hele dag in joggingbroek, anderen kleren zich gewoon aan. Je mag het zelf weten, als je maar slippers of schoenen draagt zodra je de slaapzaal verlaat.

3. Zou je nu vaker mee willen doen aan medisch onderzoek?
- Sowieso mag je maar 1x in de 2 of 3 maanden meedoen met onderzoek, maar op basis van mijn ervaring nu zou ik zeker nog wel een keer mee willen doen. Helaas denk ik niet dat ik daar ooit nog tijd voor heb, maar als die kans er is wil ik dat zeker. 

4. Ben je niet bang voor je gezondheid?
- Natuurlijk zit er aan elk middel een risico vast, echter word je hier onwijs goed in de gaten gehouden en heb ik mij nog niet onveilig gevoeld. Ik geloof niet dat er lange-termijn risico's zijn bij dit middel.



Verder heb ik helaas niet veel te melden, ik krijg straks weer een infuus (als het nu wel goed gaat) en ik hoop dat ik morgen weer wat spannende verhalen te vertellen heb! 
De plek van het misgeprikte infuus wordt steeds iets blauwer




Geen opmerkingen:

Een reactie posten